You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Често задавани въпроси

 

  1. Къде се произвеждат продуктите?

Продуктите се произвеждат в заводи на Unilever, които са в цял свят. На всеки един продукт има обозначена държавата, в която е произведен.

 

  1.  Мога ли да пазарувам на едро?

Моля да изпратите Вашето запитване на мейл - chefsplace@chefsplace.bg. Колегите ще Ви отговорят при първа възможност.

 

  1. Как мога да поръчам?

За да поръчате от нашия онлайн магазин, трябва да се регистрирате като юридическо лице. Регистрирането отнема не повече от 3 минути. След направената регистрация, ще имате свой профил, с който можете да извършвате своите покупки за вашия ресторант, хотел, кетъринг, пица бар и т.н.

Доставките от Chefsplace.bg се извършват в цялата страна, след направена онлайн поръчка от профила на регистриран клиент и получено електронно потвърждение от системата за поръчката. Доставките се извършват от нашият логистичен партньор Рапидо

 

  1. Каква е цената да доставката?

Доставка на продукти на стойност до 125.00 лева без ДДС е 5 лева с ДДС.

Всяка поръчка на стойност над 125.01 лева без ДДС за доставка в рамките на 24 часа след направената поръчка е БЕЗПЛАТНА!

 

  1. Какъв е срокът на доставка?

До 2 работни дни в зависимост от времето на постъпването на поръчката и графика на доставка на Рапидо за конкретното населено място.

 

  1. Имате въпроси свързани кулинарните приложения на продуктите?

Свържете се с нас, оставете вашите координати и ще ви насочим към кулинарните консултанти на UnileverFoodSolutions, които ще Ви посъветват и при желание посетят за професионална консултация.

 

  1. Може ли да ме свържете с управителя на ШЕФС ПЛЕЙС ЕООД?

Моля свържете се с нас на мейл  chefsplace@chefsplace.bg

 

  1.  Как се казва управителя на фирмата ШЕФС ПЛЕЙС ЕООД

Управител е г-жа Лидия Крумова

 

  1.  С какво се занимава фирмата?

Фирмата е официален представител на българския пазар на форма Unilever България ЕООД на дивизията Хорека продукти и се занимава с онлайн търговия на хранителни и нехранителни продукти за хотели, кетъринг компании механи, пицарии и всякакви други обекти, които публично предлагат приготвена храна. 

 

  1.  На въпроси, за които нямаме подготвен отговор

Моля за отговор на този въпрос, пишете на мейл - chefsplace@chefsplace.bg. Колегите ще Ви отговорят при първа възможност.

 

  1. По какъв начин мога да заплатя поръчката си?

Магазинът приема плащане чрез наложен платеж и по банков път.

 

  1. С коя куриерска фирма се получават пратките?

Доставките се извършват чрез куриерска Рапидо до адрес на клиента .

 

  1. Връщане на продукт?

Може да върнете закупен продукт 14 дневен срок от получаване на поръчката в случай, че дадената стока е във вида, в който е доставена, ако е опакована - опаковката й не е отваряна и срещу копие от издаден документ (фактура)

Транспортните и други разходи по получаване и връщане на стоката са за сметка на Chefsplace.bg.

 

  1. Получих поръчката си, но няма приложен касов бон?

Пощенската квитанция, която сте получили заедно с  фактурата и поръчката е валиден данъчен документ, който замества касовия бон.

 

  1. Имам предложение към Вас, искам да разговарям с отдел Маркетинг или др.

Моля, да изпратите Вашето предложение мейл - chefsplace@chefsplace.bg. Колегите ще го разгледат внимателно и при проявен интерес ще се свържат с Вас.